Raamatupidamisteenuste hinnakiri

Teenuste paketid

Alustav
START PAKETT
38€ + km/ kuus
Fikseeritud 6 kuuks

Alustavale ettevõttele, sõltumata dokumentide arvust ja 1 töötaja.
*Fikseeritud hind 6 kuud.
Alates 7. kuust on õigus valida, kas jätkame koostööd lähtudes hinnakirjast või soovid eraldi hinnakokkulepet või soovite lepingu lõpetada.

MICRO PAKETT
25€ +km/ kuus
Algdokumendid 1-5tk

✔  Kvartaalne aruandlus     
✔  Konsultatsioon                
✔  Online programm          
✔  Pangatehingute kajastamine    
➖  Käibedeklaratsioon
➖  Deklaratsioon TSD + lisa 1
➖  Töötajaid

POPULAARNE
STANDARD PAKETT
45€ + km/ kuus
Algdokumendid 1-10tk

✔ Kuu põhine aruandlus
✔  Konsultatsioon                
✔  Online programm          
✔  Pangatehingute kajastamine    
✔  Käibedeklaratsioon
✔  Deklaratsioon TSD + lisa 1
✔   Töötajaid 1

PREMIUM PAKETT
62€ + km/ kuus
Algdokumendid 1-15tk

✔  Kuu põhine aruandlus    
✔  Konsultatsioon                
✔  Online programm          
✔  Pangatehingute kajastamine    
✔  Käibedeklaratsioon
✔ Deklaratsioon TSD + lisa 1
✔ Töötajaid 1

ADVANCE PAKETT
78€ + km/ kuus
Algdokumendid 1-20tk

✔  Kuu põhine aruandlus     
✔  Konsultatsioon                
✔  Online programm          
✔  Pangatehingute kajastamine    
✔ Käibedeklaratsioon
✔ Deklaratsioon TSD + lisa 1
✔ Töötajaid 1

Investeerija
INVESTORI PAKETT
215€ / aastas
Kannet 1-150tk

✔  Aasta põhine aruandlus     
✔  Konsultatsioon                
✔  Online programm          
✔  Pangatehingute kajastamine    
➖ Käibedeklaratsioon
✔ Deklaratsioon TSD + lisa 1
✔ Töötajaid 1

Meie raamatupidamisteenuse paketi hinna määrab ära dokumentide arv kuus/kvartalis/aastas. Algdokumendiks loetakse ostu- või müügiarvet ja panga kannet v.a. panga intressid ja panga teenustasud (mis ei ole seotud ostu- või müügiarvega).  Lepingutega tutvumine ja muude dokumentide alusel tehtavad kannete kajastamine hinnastatakse lisateenuse hinnakirja alusel. Sõlmides meiega lepingu allpool toodud paketiga, oleme kohustatud saatma aruanded (bilanss, kasumiaruanne, pearaamat, käibeandmik, ostuarvete nimekiri, müügiarvete nimekiri, tarnijatele maksmata arvete nimekiri, võlgnike nimekiri aruande kuu seisuga) sõltuvalt paketist kas kuupõhiselt, kvartaalselt või aastapõhiselt.

Kas ei leidnud ettevõttele sobivat paketti?

Lisateenused

Kliendi vajadustele vastav paketi välised teenused

  • Algdokumentide käitlemine (üle paketi mahu)  1.75 €
  • Maksekorralduste ettevalmistamine (kord)  5 €
  • Müügiarvete koostamine (tükk)  al. 2.7 €
  • Palgaarvestus (töötaja)  8 €
  • TSD + lisa 1 (hinna paketis ei kajastu)  15 €
  • KMD deklaratsioon (hinna paketis ei kajastu)  15 €
  • VD deklaratsioon (hinna paketis ei kajastu)  15 €
  • Statistika aruannete koostamine  42€/h
  • Muud raamatupidamisteenused tunnihinnaga 48€/h
  • Majandusaasta aastaaruande koostamine (tükk) al. 48€
  • Konsolideeritud aastaaruande koostamine (tükk)  al. 350€
  • Auditeerimisega kaasnevad abitegevused  42€/h
  • Auditeerimisega kaasnevad tegevused 55€/h
  • Finantsanalüüs  75€/h
  • Finantsanalüütiku ülevaade  95€/h

Raamatupidamisteenus sisaldab:

  • igakuist jooksvat raamatupidamist;
  • deklaratsioonide koostamist ja esitamist ametkondadele;
  • ettevõtte esindamist ametkondades;
  • erinevate aruannete koostamist (majanduskulu, lähetused, sõidulehed);
  • eelnevate perioodide korrastamist;
  • palgaarvestust;
  • raamatupidamiseregistrite väljatrükid iga kuiselt (kasumiaruanne, bilanss, pearaamat, käibeandmik, võlgnike nimekiri, tarnijate maksmate arvete nimekiri, ostuarvete nimekiri, müügiarvete nimekiri jne.);
  • soovi korral maksete panka ülespanemine;
  • soovi korral müügiarvete koostamine;
  • igakülgne abi ja konsultatsioon nii telefoni kui e-maili teel;

Raamatupidamise aastaaruande koostamist vastavalt hinnakirjale.

Kasutatavaks raamatupidamise programmiks on Standard Books, Merit Aktiva, Smart Account, ja vajadusel kliendi programm Directo, Erply Booksis jne.

Meie teeme Sinu ettevõtte rahaasjade majandamise lihtsaks ja mugavaks!

Saada päring

Annely Orav
ANNELY ORAV
Pearaamatupidaja
+372 533 07619

Meie põhiväärtused

Abivalmis ja toetav

Oleme igakülgseks abiks nii alles alustavale samuti kogenud ettevõtjale. Aitame teil üle tuua või sisse seada raamatupidamise ja vastame kiiresti ja asjatundlikult kõikidele tekkida võivatele küsimustele.

Asjatundlik maksunõu

Meil on põhjalik ja pikaaegne kogemus ettevõtte maksunduses sh. kinnisvara maksustamises ja investeeringute maksustamises.

Pikaaegne kogemus

20+ edukat aastat finantsis ja  raamatupidamises. Teenuse pakkumise kogemus eri tegevusalaga ettevõtetele (kinnivara, tootmine, erinevad teenused, perearstikeskused, e-kaubandus,  jne).

Korrektsus ja usaldusväärsus

Oleme korrektsed, täpsed ja usaldusväärsed. Anname endast parima, et sinu kui ettevõtja erinevad aruandluskohustused saaksid alati täidetud õigeaegselt.

Innovaatiline mõtlemine

Töötame selle nimel, et muuta raamatupidamist tehnoloogilisemaks. Kasutame kõiki võimalusi raamatupidamise automatiseerimiseks.

Kvaliteetne teenus

Kogu meie tegevus põhineb kindlustundel ja usaldusväärsusel. Laitmatu teenuse tagavad personaalne suhtlemine, kliendi vajadustest aru saamine, teenuse kvaliteet ning tegutsemise efektiivsus.