Personaliteenus

Soovid, et Sinu töötajad oleksid edukamad ja õnnelikumad, aga ei tea kust alustada? Meie aitame väikestel ja keskmistel ettevõtetel saavutada paremaid tulemusi.

Kui teil puudub ajutiselt personalijuht, siis saame meie tema rolli ja ülesanded ajutiselt üle võtta. Vahel on lihtsalt keeruline inimeste juhtimise olukord, mis vajab head lahendust ja konsultatsiooni personalitöö professionaaliga.

Kui Sa ei leidnud nimekirjast sobivat teenust, siis võta julgelt ühendust, räägi meile oma väljakutsest ja kindlasti leiame üheskoos just teie ettevõttele parima lahenduse. Esmane konsultatsioon on tasuta!

Personaliteenus_goals

Mis on personaliteenus?

Personaliteenus sisaldab kõike ettevõtte personalitööd puudutavat dokumentatsiooni ja toiminguid:

  • töölepingute koostamine, muutmine, lõpetamine
  • töötajate registri täitmine Maksuametis
  • puhkuse arvestus, puhkuse ajakava
  • personaliarvestus
  • palgaarvestus
  • ametijuhendite koostamine
  • personalikäskkirjad – töölähetuste ja koolituste vormistamine
  • töövõimetuslehtede edastamine
  • töökorralduse reeglite koostamine ja muutmine
  • töötervishoiu ja tööohutuse struktuur, tööohutuse juhendamise arvestus
  • töövaidluste lahendamine ja esindamine Tööinspektsioonis

Teenuse hind kujuneb vastavalt mahule. Selle lepime kokku peale vestlust, kus selgitame esmalt välja Sinu ettevõtte täpsed vajadused ning nõudmised.